Slut.

Rubriken får tala för sig själv. Nu är jag för tillfället alldeles slut , handbolls dm tog slut på mig och inte bättre att vi hade no prov direkt efter där jag fick brainstorma ut alla mina ny inpluggade kunskaper om kärnfysiken.
Inte alls kul. Imon är det sm i futsal  i hultsfred. Inte för att jag är emot inomhusfotboll men fotboll inomhus är igentligen barnsligt tråkigt om man jämför med så kallad ''riktigt fotboll''  alltså utomhus. Jag hoppas att min kropp vill återhämta sig snabbt under natten  för nu kan jag dementera att min form är allt annat än bra.
Ikväll blir det iaf lasergame med klassen i kalmar kan nog bli kul.


Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Marina

Skit fin blogg :D

2009-12-01 @ 13:00:06
URL: http://marinatouma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0