Göteborg.

Hemma från göteborg igår efter en riktigt galen resa. Hade sjukt kul  , och nu i efter hand ångrar man att man inte tog vara bättre på sömnen , även att jag försökte. Började hur som helst med att klockan ringde vid ca 04:30 på lördagsmorgonen och  det var inte långt ifrån att jag som vanligt tryckte på snoozer knappen,  när jag dessutom kände att jag var sjukt förskyld och täppt i näsan , men på något konstigt sätt  lyckades jag ta mig upp och traska iväg till stationen där dem andra väntade.
Väl framme i sveriges huvudstad göteborg så blev det en otroligt lång promenad till hotellet där vi vilade ut en stund innan vi drog tillbaka till nordstan och fick i oss lite mat som var behövligt.
Klockan började ticka mot sju och väldigt förväntans fulla begav vi oss mot scandinavium genom en plankad tur med spårvagnen och fick se en galet bra konsert. Var verkligen värt pengarna.
Efter det så drog vi tillbaka till vandrahemmet och förtärde lite alkohol innan en lång kväll väntade ute på stan.
Hemresan gick ganska snabbt hem och den slutade med att jag däckade i sängen runt klockan tio.



















Kommentarer
Postat av: Walentin

Tadaa ;P

2009-12-16 @ 18:39:10
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0